ONZE WERKING

ONZE WERKING


We zijn opgericht in 2016 met als missie ondernemers te helpen en te ontzorgen bij hun administratie, social media en management door op een persoonlijke en betrokken manier ondersteuning te bieden. Als geregistreerd dienstverlener bij de kmo-portefeuille voor de pijler Advies, kunnen we uw processen ook analyseren en verbeteren.


We starten steeds met een vrijblijvend gesprek. Hierin bespreken we samen welke noden van ondersteuning u nodig heeft en welk takenpakket er zal worden uitgevoerd. We zijn zeer flexibel en passen ons met veel plezier aan naar uw manier van werken. Op basis van deze informatie wordt er een offerte opgemaakt.


We staan voor een open communicatie en sturen u wekelijks een rapportage waarin u up-to-date gehouden wordt over de lopende projecten. Onze facturatie gebeurt maandelijks en gaat altijd gepaard met een kort evaluatiemoment zodat we onze diensten kunnen bijsturen wanneer het nodig blijkt.

Onze werking: 1. Vrijblijvende gesprek 2. Offerte 3. Overeenkomst 4. Uitvoering 5. Rapportering & feedback 6. Maandelijkse facturatie & evaluatie

AARZEL NIET OM RAAD TE VRAGEN

Facturatieadres

Alacart BVBA

Tolstraat 56A

9550 Steenhuize

Belgiƫ

Vestigingsadres

Alacart BVBA

Meersbloem Melden 46A

9700 Oudenaarde

Belgiƫ

Facebook Alacart
Instagram Alacart
Linkedin Alacart

Geregistreerd dienstverlener van de KMO Portefeuille

Carl Van De Velde

De specificaties van deze website zijn onder voorbehoud van prijsaanpassingen en informatie wijzigingen.